بوتاکس دیسپورت ۵۰۰ و ۳۰۰ | قیمت بوتاکس دیسپورت
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
بوتاکس دیسپورت ۵۰۰ و ۳۰۰ | قیمت بوتاکس دیسپورت
دو شنبه 19 فروردين 1398 ساعت 13:10 | بازدید : 163 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

 

بوتاکس دیسپورت ۵۰۰ و ۳۰۰ | قیمت بوتاکس دیسپورت

 

بوتاکس دیسپورت ۵۰۰ و ۳۰۰ ، قیمت خرید و هزینه بوتاکس دیسپورت : برای بوتاکس کردن روش درمانی دیگری را جایگزین کرده اند که بسیار جالب بوده و تمام افراد و مردم دنیا از این روش استقبال کرده و از این روش برای از بین بردن چین و چروک های صورت خود استفاده می کنند که به آن تزریق بوتاکس دیسپورت می گویند . تمام چین و چروک های ریز و بزرگ که در پیشانی و دور چشم وجود دارد با کمک بی حسی عضلات در این روش از بین خواهد رفت . افرادی که به تازگی در آنها چین و چروک پیشانی دیده می شود می توانند از این روش ( دیسپورت ) استفاده کنند که تاثیر بسازایی دارد .

این روش با مقایسه با روش های دیگر بسیار ارزان می باشد . شما عزیزان می توانید در تهیه دیسپورت روی ما حساب باز کنید زیرا که ما کمک می کنیم این محصول را خریداری کنید و با کمترین و مناسبترین هزینه آن را تحویل بگیرید ، بوتاکس دیسپورت دارای کیفیت بسیار عالی و تاثیر های استثنایی می باشد و برای خرید تخفیفات مناسبی را برای مشتریان عزیز دارد .

بوتاکس دیسپورت

 

دیسپورت چیست ؟

دیسپورت یک روش غیر جراحی می باشد که برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم و پیشانی استفاده می شود . از مزایای استفاده از دیسپورت این است که شما جوانتر ، شاداب تر و آرامتر دیده می شوید . دیسپورت که برای از بین بردن چین و چروک می باشد عملکردی شبیه به بوتاکس را دارد که در آن عمل انسداد سیگینال های عصبی را انجام می دهد که این امر باعث می شود ماهیچه ها به طور موقتی و کوتاه شل بشوند که در نتیجه از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود بطوری که از کار افتادن ماهیچه های صورت باعث می شود خط های عمیق و چین و چروکی که در صورت وجود دارد هموارتر بشوند و در مورادی نیز از بین می روند . استفاده از دیسپورت نتایج مثبتی را بهمراه خواهد داشت و تاثیر استفاده یک دوره آن ۳ تا ۶ ماه بر صورت باقی می ماند ، در این روش نیازی به بستری شدن و بی هوشی ندارید .

مزایای استفاده از بوتاکس دیسپورت

کسانی که از بوتاکس استفاده کرده و نتیجه ای ندیده اند می توانند از دیسپورت استفاده کنند که بهترین نتایج را در کوتاهترین زمان به شما خواهد داد . به دلیل این که در بدن فرد واکنش های ایمنی وجود دارد به خاطر استفاده بیشتر و مداوم از بوتاکس باعث می شود که اثر بخشی آن از بین برود و با گذشت زمان میتواند اثر بخشی بوتاکس دیسپورت را نیز کاهش دهد . پروتئینی که در دیسپورت وجود دارد کمتر می باشد و در نتیجه مقابل آن بدن واکنش های ایمنی کمتری را نشان خواهد داد . افرادی که برای عضلات خود از بوتاکس استفاده کرده اند و نتیجه ای را دریافت نکرده اند می توانند از دیسپورت استفاده کنند که مزایای بسیار زیادی را دارد .

بیشتر بخوانید : تزریق بوتاکس

پخش یکنواخت

مقدار پروتئین موجود در دیسپورت کم می باشد و این امر باعث می شود پخش آن بهتر از بوتاکس باشد . در این روش ناحیه ای که درمان شده است طبیعی و هموار دیده می شود که به پخش شدن یکنواخت بستگی دارد .

بدون درد

در این روش درمانی به طور مستقیم دیسپورت به مقدار کمتری به عضلات تزریق می شود و باعث از بین رفتن و کاهش دادن چین و چروک صورت می شود ، برای افزایش دادن اثر آن ۳ تا ۶ تزریق کوچک که کاملا بدون درد می باشند لازم است .

بدون نیاز به بیهوشی و بی حسی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این در این روش دردی احساس نخواهد شد پی به بیهوشی و بی حسی نیازی نیست ، ولی در ظرایطی بعضی از افراد استرس دارند که به دلیل آن دکتر می تواند با تشخیص خودش اطراف محل تزریق را بی حس کند .

عوارض جانبی کم

استفاده از روش تزریق دیسپورت نسبت به بوتاکس که همگی مورد آزمایش قرار گرفته اند کمتر می باشد .

نتایج فوری

نتیجه استفاده از روش درمانی دیسپورت در یک هفته قابل مشاهده می باشد حتی افرادی در ۳ روز اول نتیجه را نیز دیده اند ولی در حالت کلی نتیجه در یک هفته قابل مشاهده می باشد .

نتایج پردوام تر

نتایج و تاثیر استفاده از دیسپورت تا شش ماه باقی می ماند که در مقایسه با بوتاکس نتایج بیشتر و طولانی تری را دارد .

ظاهر طبیعی تر

در روش درمانی دیسپورت چین و چروک و خطوطی که در صورت وجود دارد بدون اینکه به اجزای دیگر تاثیر بگذارد انها را کاهش می دهد . و این باعث می شود که ظاهر شما طبیعی تر دیده شود .

مقایسه دیسپورت با بوتاکس

مهمترین تفاوتی که در میان این دو وجود دارد سرعت تاثیر گذاشتن بر روی غضلات فرد می باشد . بوتاکس در بعضی از افراد در طول ۳ تا ۵ روز تاثیر خود را می گذارد که این در حالی است که دیسپورت تاثیر خود را در ۲ روز گذاشته است و از دو روز به بعد می توان تاثیر آن را به خوبی دید . افرادی که می خواهند در یک مجلس و مجموعه ای حضور داشته باشند و به ظاهر خود اهمیت می دهند می توانند از دیسپورت استفاده کنند . تفاوت دیگر آن طولانی بودن مدت اثر دیسپورت از بوتاکس می باشد . در زمانی که از استفاده کردن بوتاکس نتیجه ای دریافت نمی کنید از دیسپورت استفاده کنید که بهترین نتایج را در کوتاهترین زمان برای شما دارد .

چرا خرید بوتاکس دیسپورت ؟

بسیاری از افراد نتایج و تاثیر آن را تا ۵ ماه نیز مشاهده می کنند و همچنین تاثیر گذاری سریع آن باعث شده است که افراد بیشتر این روش را برای از بین بردن چین و چروک صورت خود انتخاب کنند .

دوز مورد نیاز دیسپورت

برای تزریق کردن دیسپورت در نواحی مختلف صورت به دوز های زیر باید توجه داشته باشیم :

  • پیشانی : ۲۰ الی ۸۰ وحاد
  • خط اخم : ۴۰ الی ۸۰ واحد
  • چین و چروک های اطراف چشم : ۱۵ ال ۳۰ واحد برای هر طرف
  • خطوط اطراف گردن : ۲۰ الی ۳۰ واحد
  • تو رفتگی چانه : ۵۰ الی ۱۰ واحد
  • بینی استخوانی : ۱۰ الی ۲۰ واحد

شما عزیزان می توانید برای از بین بردن چین و چروک و خطوط صورتتان از بوتاکس دیسپورت استفاده کنید .

برچسب ها: , , ,



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 382
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 2360
:: بازدید سال : 4219
:: بازدید کلی : 13035